کدامتان خدایید؟

آری آری تو خود حضور سبز منی در من

گاه به هر طرف نگاه میکنم

                                   خدایی را میبینم !

اینطرف درختیست  ... وای خدای من تو هستی؟!

کمی راه میروم     به! بوی خوش علفهای سبز

                                                            نوازششان میکنم   آه تو هم خدایی؟

وای چه گل زیبایی  نه!نه! تو دیگر خدای منی!

وای آسمان را ...چه خورشید زیبایی !مگر میشود تو خدا نباشی؟!

زیر پایم را ناگاه نگاه کردم  وای این زمین است!

                                                                 چقدر تحیر آوری! تو چه خدایی هستی؟

زیر پای همه و همه از تو و بعد در تو !

                                                وای که چقدر دوستت دارم !

آرام نزدیک برکه ایی میشوم .چقدر صاف است !

                                     این دیگر کیست؟ چقدر شبیه من است! نه بیشتر به خدا میماند!!

اخر ببین از ابتدای راه هر چه دیدم از درخت گرفته که میروید و برایم اکسیژن میسازد  میوه میدهد......و علفها که مشامم را نوازش میکنند و گلها که سرمستم میکنند....تا خورشید که حرکت روز و ارامش شب را برایم میسازد و زمین که فصلها را پیشکشم میکند ...همه از برای من است.

پس من خدایم.  اما! اما! 

اما من از کجا آمدم؟

                          اینجا چکار میکنم؟

                                                    به کجا خواهم رفت؟

آهااااان پیدا کردم!کاری که آب صاف کرد تا خود را ببینم  این طبیعت و جهان زیبا میکنند تا گوشه چشمی از خدا را نشانم دهند .

پس خدایا !

                چشمهای دلم را باز کن تا بهتر ببینمت................................. 

نظرات 2 + ارسال نظر
محمد طرزی رودی پنج‌شنبه 1 آذر‌ماه سال 1386 ساعت 02:42 ق.ظ http://www.mohammadtarzi.blogsky.com

با سلام وب جالبی داری
به من هم یه سر بزن
ممنون

خدا پنج‌شنبه 1 آذر‌ماه سال 1386 ساعت 03:00 ق.ظ http://god.god

سلام بنده ی خوب من
این نامه از طرف خودمه زیاد تعجب نکن
فقط رفتم تو جلد یکی دیگه از این بنده های خنگم
خوبی؟
دلم برات تنگ شده، چرا دیگه پیشم نمی یای؟
اگه می دونستی چقدر دوست دارم
خیلی دلم برات تنگ شده
بدون من همیشه پیشتم و مواظبت هستم
اونقدری که حتی شاید خودت هم ندونی
خیلی دوست دارم اینو می دونی؟
اگه خواستی از اسرار من با خبر بشی پیش کسای دیگه نرو
چون بعضیا به جای ایکه روشنت کنن یا خاموشت می کنن یا اینکه به جای دیگه منحرفت می کنن
من همیشه خودم هستم
با من حرف بزن
و بذار منم باهات حرف بزنم
خیلی دوست دارم کاش اینو می دونستی
همیشه منتظرت هستم و مراقبت و برات بهترین ها رو انجام میدم اگر اونهارو بخوای
پس همیشه برای خودت و دیگران خوب بحواه
خیلی دلم می خواد همه چیزو بهت بگم
ولی خیلی چیز هارو خودت باید بفهمی
منتظر دیدنت هستم
می دونم که میای
دوست دارم
خدا با دستان یک بنده ی کوچولو

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد