در پی راهی شدنم،

Image and video hosting by TinyPic
باز هم در سدد آمدنم
از خود به خودم ،در پی راهی شدنم
از خدا در طلب چشمی بینا
در ره منزل خود ،در پی ساقی تنم
ساقی ار مست کند چشم جهان بین مرا
بی شکی، منظر حق را بود هر جا وطنم
گر چه از نامه خود ،چشم به چپ میدارم
چشم بر درگه مهر ،میکند امیدوارم
ای خدا دستم تو بگیر ار نه چه سود
اگرم چشم به خلق تو نگه من دارم
گاهی از فکرت خود راه به بیراهه برم
گیر از من ره این عقل و بنه تا بروم
بنما رایت و آیت خود را تو به من
تا ببندم دهن عقلو به ره حق بروم
ارقنون را تو بگفتی که سیاه است ،صراط
آفرین بر تو ،بدان در پی راهی شدنم
نظرات 3 + ارسال نظر
سالمینا یکشنبه 21 بهمن‌ماه سال 1386 ساعت 11:21 ق.ظ

هوالسلام

خیلی زیبا بود.

در پناه حق موفق و سربلند باشین.

آیکا شنبه 27 بهمن‌ماه سال 1386 ساعت 04:26 ق.ظ

وای من
مضراب را بر تار وجودم می‌نشاند.
و .....[گل]

کیان دوشنبه 29 بهمن‌ماه سال 1386 ساعت 05:55 ب.ظ http://dooraadoor.persianblog.ir

در عین وصل جز من راضی به مرگ خود کیست
صد رشک تا سبب نیست با خود درین صدد کیست...
(محتشم کاشانی)

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد